Το τελευταίο περιστατικό με την βλάβη στον συρμό του προαστιακού στο δρομολόγιο Λάρισας-Θεσσαλονίκης, επιβεβαιώνει ξανά και ξανά πως ένα χρόνο μετά το έγκλημα των Τεμπών τίποτα δεν έχει αλλάξει. Ένα χρόνο μετά κι όλα τα σοβαρά ζητήματα που αναδείχθηκαν σε σχέση με την ασφάλεια στην μετακίνηση με τον σιδηρόδρομο είναι εδώ, άλυτα. Και είναι απαράδεκτο μάλιστα να επικαλούνται και τον Daniel για να καθυστερήσουν ακόμη περισσότερο στην εφαρμογή τους όπως η τηλεδιοίκηση κα.
Εκατοντάδες συνάδελφοι συνεχίζουν, με τον φόβο στην ψυχή τους, να μετακινούνται καθημερινά με το τραίνο για την δουλειά τους αντιμετωπίζοντας έναν καθημερινό γολγοθά. Οι ατελείωτες καθυστερήσεις στην άφιξη και στην αναχώρηση από την δουλειά τους είναι καθημερινό φαινόμενο και η ταλαιπωρία είναι το λιγότερο. Το Εργατικό Κέντρο Λάρισας έχει καταγγείλει πολλές φορές, επαναλαμβανόμενα αυτά τα ζητήματα. Το ίδιο και οι σιδηροδρομικοί αναφέροντας πως «Τα ίδια υλικά που δημιούργησαν τις συνθήκες για το τραγικό δυστύχημα διατηρούνται στο ακέραιο.» . Δηλαδή επικίνδυνες εγκαταστάσεις και όρους εργασίας, απαρχαιωμένο τροχαίο υλικό και έλλειψη προσωπικού ως βασικές συνέπειες της ιδιωτικοποίησης και της σχεδιασμένης υποβάθμισης του σιδηρόδρομου με εφαρμογή των σχετικών οδηγιών της Ε.Ε. (όπως η 440) για την απελευθέρωση των σιδηροδρόμων. Γι΄αυτό και στα πλαίσια αυτά που η ανάγκη για μετακίνηση από αγαθό μετατρέπεται σε εμπόρευμα η ασφάλεια είναι σχεδόν ανύπαρκτη προτεραιότητα και η έλλειψη «κανόνων ασφάλειας» φυσικό επακόλουθο . Γι΄αυτό και δεν αποτελούν ελληνική ιδιαιτερότητα η απόρροια της μη συμμόρφωσης με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο καθώς μόνο το 2021 στην ΕΕ είχαν καταγραφεί 1389 σοβαρά σιδηροδρομικά ατυχήματα με 683 νεκρούς και 513 τραυματίες.
Κι αυτό δεν είναι μια «κρυφή πραγματικότητα» ή «ο χειρότερος εαυτός» όπως προσπάθησε να πεί ο Πρωθυπουργός ,αλλά το απαράλλακτο και πραγματικά αποκρουστικό πρόσωπο της πολιτικής που διαχρονικά θυσιάζει την ασφάλεια στην ζωής μας για τα κέρδη των επιχειρηματικών ομίλων. Κι όλα αυτά δεν «αποχρωματίζονται» όσο κι αν θέλουν για να κρύψουν την ευθύνη τους που διαχρονικά κι απαρέγκλιτα η μία κυβέρνηση μετά την άλλη κινήθηκαν πάνω στις ράγες της ίδιας εγκληματική πολιτικής.
Με αυτή την κανονικότητα δεν συμβιβαζόμαστε, δεν ξεχνάμε , κλιμακώνουμε την πάλη μας κι απαιτούμε εδώ και τώρα την εξασφάλιση της ασφαλούς λειτουργίας και κυκλοφορίας των τραίνων, με προσλήψεις του αναγκαίου μόνιμου προσωπικού με συγκροτημένα δικαιώματα, αναβάθμιση των αναγκαίων υποδομών, εκσυγχρονισμός του τροχαίου υλικού, , υπογειοποίηση των γραμμών στην πόλη κα