Μοιράσου το άρθρο!










ΔΕΣ ΑΚΟΜΑ
Πικετοφορία ενάντια στην αστυνομική βία διοργάνωσε το Εργατικό Κέντρο Λάρισας.
Για την άρνηση του Υπουργού Εργασίας για μέτρα προστασίας των εργαζομένων από τον Κορονοιό
ΚΑΛΕΣΜΑ ΣΤΗΝ ΑΠΕΡΓΙΑ 1 ΟΚΤΩΒΡΗ 10.30Π.Μ. ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ – ΟΧΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟ ΤΕΡΑΤΟΥΡΓΗΜΑ
ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΧΘΕΣ ΑΠΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΑΙ ΦΟΡΕΙΣ-ΦΩΝΑΞΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ