ΑΠΕΡΓΙΑ ΤΕΤΑΡΤΗ 16 ΙΟΥΝΗ 10:00ΠΜ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ- ΟΧΙ ΣΤΗ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ 14/06/2021 ekladmin Ανακοινώσεις, Νέα και Ανακοινώσεις, Πρωτοσέλιδο 0 Μοιράσου το άρθρο! ΔΕΣ ΑΚΟΜΑΕΤΗΣΙΑ ΑΔΕΙΑ ΤΩΝ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΩΝΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΕΡΓΑΤΟΫΠΑΛΛΗΛΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣΗ εμπορευματοποίηση της Υγείας «κόβει την ανάσα μας»!!ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ 24 ΩΡΗ ΠΑΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΕΜΠΤΗ 3 ΙΟΥΝΙΟΥ 10.00Π.Μ. ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΛΑΡΙΣΑΣ